Joga twarzy – rozluźniamy czoło

Elastyczny i stabilny miesięń potyliczno-czołowy to nie tylko brak zmarszczek i bruzd na czole, ale również uniesione górne powieki! Masuj i ćwicz ten obszar regularnie.

Jeśli borykasz się ze zmarszczkami tego obszaru rozpocznij przygodę z jogą twarzy od masowania.

Jeśli borykasz się z opadającymi powiekami – zacznij od ćwiczeń oporowych.

Masz pytanie do ćwiczenia? Daj znać w komentarzu.

Jeśli zalezy Ci na doborze indywidualnego zestawu ćwiczeń napisz do mnie.

Joga twarzy – masaż głowy

Joga twarzy – masaż głowy to jedna z podstawowych technik pracy z naszą twarzą. Czy wiedziałaś o tym, że czepiec ścięgnisty odgrywa bardzo ważną rolę w wyglądzie naszej twarzy?

🙏
💀

Joga twarzy – masaż głowy to element początkowy pracy z obszarem całej twarzy. Czepiec ścięgnisty pokrywa sklepienie czaszki sięgając ku bokom do kresy skroniowej. Z upływem lat również skóra głowy staje się mniej elastyczna i ruchliwa, a co w konsekwencji spowalnia mikrokrążenie krwi. W efekcie na naszej głowie tworzy się efekt ciasnej, gumowej czapki, która naciska na nasadę czaszki, wpływając na wygląd twarzy. To właśnie m.in. dlatego zmagamy się z opadającymi powiekami i głębokimi zmarszczkami obszaru czoła ale również opadaniem owalu, które dodają nam lat….Rozluźnianie czepca ścięgnistego należy do bardzo ważnego etapu, którego nie powinno zabraknąć w ćwiczeniach jogi twarzy.

Pamiętasz o nim i masujesz głowę regularnie?

🤔